fredag 4 november 2011

Vilken känsla

Imorse vet jag inte vad som hände. Fick en sån energikick när jag började min morgonpromenad. Jag bara flög fram.


Den känslan vill jag känna jämt.


Efter ca halva vägen så kom denna låt i mina öron


Denna Låt

Och då fick jag rysningar och nästan tårar i ögonen. För jag såg framför mig scenen den 3dec. 
Där alla Tjejer som kämpat sig till denna dag står där på rad och ler och alla är vackra. Och Alla är vinnare i mina ögon.


För bara att ta sig hela vägen fram till scen är en vinst. Det är verkligen långt ifrån lätt.
Det är inte bara till att sminka sig och sen ta på sig bikini och högklackat och ställa sig där. Nä nä vägen dit är en enda stor utmaning från början till slut.




Här är en bild från förra året


1 kommentar:

  1. Precis så är det!!!! Alla är vinnare för alla har tävlat varje dag hela vägen fram!!!

    SvaraRadera