torsdag 3 november 2011

Dagens träning och leverans

Morgonen började som vanligt med en 60min pw. Benen kändes ganska lätta idag. Tack vare gårdagens potatis och massagen Av Titti  förmodligen.


Sen att foten krånglar det ignorerar jag.


Dagens gympass var Ben. Kör både framsida och baksida samtidigt numera. I början av passet kändes det tungt.
Men då tänkte jag på hur jag skulle se ut om jag satte på mig ett par stora Rosa glasögon och en clownnäsa.
Och då gick allting lättare ;)



Var och hämtade leveransen från Dcore idag oxå. Mycket fina kläder och de satt som en smäck, typ. Kanske behöver växa i byxorna och hotpantsen lite. ;)
Bilder på kläderna kommer lite då och då. Imorgon blir väl till att testa de nya byxorna i allafall :)


Hade med mig en ny medarbetare idag på jobbet. Och det gick kanon. Och kemin stämde och hon var lätt att prata med.Sen att hon var duktig på att städa var ju bara ett plus :D


Nu får vi hoppas att hon kan stå ut med mig. Jag visade ju inte min bästa sida kanske. Det är inte lätt att vara med en dietande Petra.
Förvirrad till max och tänder på alla cylindrar direkt. He he hoppas jag inte skrämde henne.


Nu sitter jag och väntar på att Robinson ska börja så jag kan ta fram min kesella och få fotmassage av den bästa.


Natti natti!!!






2 kommentarer:

  1. Haha, du är rolig:):) Och det är den fina bilden på hunden också: ROSA:) Din färg, härligt:)
    Ha en underbar kväll, njuta kesellan, S's fotmassage (vilken man du har, så snäll;) och Robbinson:)
    Krammis:)

    SvaraRadera
  2. Haha, du är rolig:):) Och det är den fina bilden på hunden också: ROSA:) Din färg, härligt:)
    Ha en underbar kväll, njuta kesellan, S's fotmassage (vilken man du har, så snäll;) och Robbinson:)
    Krammis:)

    SvaraRadera