måndag 28 november 2011

5 dagar kvar

Då kan man räkna dagarna på en hand. Endast 5 dagar kvar


Idag var jag ute på en pw som vanligt tidigt imorse.
Efter frukost var jag på gymet och körde ett helkroppspass. Visste inte hur det skulle gå. Efter förra veckans dåliga pass så hade jag inga höga förväntningar.


Men det gick bättre än väntat så det är positivt. :)


Annars idag har det varit jobb. 3 hemstäd och ett flyttstäd. Är ngt trött nu.
Innan tog jag ett varmt bad för jag fryser ju hela tiden. Och samtidig gjorde Ebba sin läxa (läsläxa) så två flugor i en smäll ;)


När S och Kid kom hem hade de varit och köpt en varsin ros till mig. S hade oxå varit och betalat mina behandlingar som jag ska ha på torsdag (helkroppsvaxning och plock/färgning av bryn) Så gulligt av honom.


Och Kid hade fått välja färg själv och så frågade S honom varför han skulle köpa en blomma. Då sa han:
- För att mamma är bäst


Gullunge <3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar