torsdag 13 oktober 2011

Ont

Min fot är inte rolig kan jag säga. Å det är nog inte ankeln, utan typ vristen, fotleden. 


Jag bet ihop imorse och tog min morgonpromenad. När jag sen kom hem så la jag en kylklamp på för att se om det blev bättre. Smörjer med voltaren oxå. Och har haft skyddet på hela dagen.


Jag tog även min eftermiddags pw. Den led jag igenom kan jag säga, å jag gnäller inte om det inte gör rejält ont. Vet inte vad et är för fel men efter ett tag så började det även stråla ut på hela överdelen av foten mot tårna. 
Men inget ska Fan i mig stoppa mig nu.


Har en lösning och det är motionscykel. Men det är inget gym här som öppnar så tidigt på morgonen. Men som tur var så hittade Min Lina en i deras förråd. Så den ska vi hämta i helgen. Så det är lösningen tills nästa grej dyker upp. För inget får ju flyta i mitt liv.


Körde på i gymet idag oxå. Ben, rumpa, vader
Oj vad svag jag kände mig, fick sänka vikterna. 
Men känner mig nöjd ändå för jag känner redan att träningsvärken kommer smygande. 
Vaderna var däremot inte lätt att träna. För fotens fel. Men körde på så gott det gick. Bara till att bita ihop. 
Det värsta är att jag belastade höger mer och det är vänster som egentligen skulle behöva växa ifatt höger. Men men får väl stå där med Stor och Liten. (vad)


Nu över till Något riktigt positivt :D men det tar jag i ett nytt inlägg ;)


Tjingeling!!!

1 kommentar:

  1. Bra lösning med motionscykeln :) Hoppas smärtan i foten snart försvinner för dig. Ha en bra helg! Kram

    SvaraRadera