fredag 14 oktober 2011

Höstmys

Idag har jag haft vilodag. Har det på fredagar. 
Hade egentligen tänkt gå morgon pw men med tanke på min fot så hoppade jag det. Och cykeln har jag inte fått hem ännu.


Imorgon är det dax för pw på morgonen. Så jag får bita mig i läppen och gå. Sen får jag se till att cykeln blir hämtad i morgon.


Imorgon är det Lördag och "ätardag". Det blir en lite lyxigare frukost iallafall men ngt godis kommer inte i min närhet.


Det är även formcheck. Och jag ser inte fram emot att ställa mig på vågen imorgon.  
Dels för att jag förra lördagen hade gått upp 1,5kg. 
Dels för att jag varit sjuk och inte kunnat köra järnet som jag hade velat.
 Och nu när jag är frisk så är foten elak som oxå har gjort att jag inte kunnat ge 110%. 
Och så fick jag mens idag vilket är lika med att jag är svullen, å går alltid upp då. 
Har nästan lust att hoppa över det och vänta till nästa lördag. Men antar att coach vill ha siffrorna ;)


Ja ja bara till att kämpa på.


Fick hoppa in på mmsports idag, för upptäckte att mitt bcaa var helt slut. Så jag var tvungen att ha det nu. 


Men i vanliga fall använder jag Kosttillskott från Olimp som vi i teamet har ett grymt samarbete med. Jag beställer deras produkter  från Sportkost.se 


Ha en skön fortsatt kväll!!!


Kramelikram


Fredagsmys
(wokade rivna morötter,vitkål,paprika och rökt skinka och en massa starka goda kryddor.)

Höstmys







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar