lördag 15 oktober 2011

Flyger iväg

Helgerna bara flyger iväg. Vart tog Lördagen vägen lixom.....


Hinner ju inte ens hälften av vad man hade tänkt.


Inatt sov jag riktigt dåligt. Vet inte varför faktiskt. Men sover säkert desto bättre inatt.


Var ute i morse på pw i ca 60min. Riktigt kallt var det, men fick upp värmen efter ett tag. Foten kändes bättre än i torsdags iallafall under promenaden. Men i nerförsbackar är den inte rolig. Och när man kommer hem sen och tar av skorna så dunkar det liksom i den. Men jag biter ihop.


Sen var det dax för veckans lite lyxigare frukost. Vaniljyoughurt med crunchy,  Macka med ost, Ägg och juice.


Efter att frukosten lagt sig lite så åkte jag till gymet och körde Axlar och biceps. Fick riktigt bra kontakt i axlarna idag. Så dagens pass är jag riktigt nöjd med. Men det var riktigt kallt så jag hade på mig munkjacka nästan hela passet. Och inte vilken munkis som helst utan denna snygga från Dcore


Körde lite cardio efter på steppen. Ska egentligen inte köra för pulshöjande under pencillinkuren men jag testade och köra eftersom det är sista dagen idag. Kändes ganska ok ändå.

Nu är jag mätt efter tacosmiddagen och lite senare blir det en film och fruktsallad.

Ha en härlig Lördagkväll

Kramelikram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar