torsdag 6 oktober 2011

Halsfluss

Idag när jag vaknade var halsen ännu värre och ögonen oxå för den delen.


Så jag gick för att kolla upp det. Å visst det var halsfluss. Men nu har jag iallafall fått pencillin och ögondroppar. Så nu vet man ju att det blir bra. Men när jag får träna igen vet jag inte :(


Känns som de muskler jag hade försvinner :(


Ja ja sluta deppa. Kunde varit värre. 


Hade besök i bilen idag när vi åt lunch. (ja jag måste jobba lite fast jag är sjuk) 
Av den här "lilla" krabaten



Nu ska jag kolla Robinson

Chip Chop



2 kommentarer:

  1. Åå nej!! Men tur att du fick pencilin, då kan det bara gå åt rätt håll ju. Ha en fin kväll!! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Fan dessa j***la bakterierna! Kan de inte "hålla sig hemma" eller åka dit "pepper`n gror"... eller nåt!!
    Penicilin verkar ju snabbt, så superbra att du har varit igång med det några dagar nu!!
    Krya massor!

    SvaraRadera