tisdag 6 september 2011

Posering och höga klackar

Idag har jag haft vilodag. 
Men jag åkte ner till gymet på morron och lånade spegelsalen för att öva på posering i min ensamhet. Men framförallt öva på att gå i mina skor.


Människan kan inte vara gjord för att gå i högklackat va? ;) 
Känner mig stel som en pinne och som bambi på hal is. Men jag ska öva på och hoppas på att det släpper.


Sen hoppade jag in en stund till solen oxå innan jobb.


Idag har jag faktiskt varit lite hungrigare trots vilodag, fast värst var det nu innan middagen. Men nu är jag mätt, lagom mätt. En stund iallafall.


3 Positiva


* Min sovmorgon till 5.30
* Att poseringen känns bättre
* Att jag står på mig i ett visst samtal jag hade idag (har alltid varit en liten mes annars)


Imorgon ringer kl 4.15 och då är det dax för 1 timme PW.


Kramelikram



7 kommentarer:

  1. Ser bra ut tycker jag, riktigt bra ut!!

    SvaraRadera
  2. Hej goa du!
    Detsamma, man läser och vill bli uppdaterad men hinner inte skriva! :)
    Vågar knappt säga det men höften har varit bra några dagar nu! (Ta i trä)

    Hoppas dieten går bra!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Mes?? Kanske du har dåligt självförtroende...det verkar som du är i ett stort behov av bekräftelse iaf / Peter i Vetlanda

    SvaraRadera
  4. Bekräftelse vill väl alla ha. Vore konstigt annars tycker jag.
    Men tur jag funnit min stora kärlek som ger mig all bekräftelse jag behöver :D

    SvaraRadera