måndag 5 september 2011

Dagens pass

Idag var det första dagen på det nya upplägget.


Jag började med en morronprommis på 60min. Hade ställt kl på 4.15 och studsade faktiskt upp. Det var varmt och skönt ute. Men när jag kom hem däremot öppnade sig himlen.


Sen var det frukosttajm för att sen ge sig i väg till gymet där jag körde bröst och triceps. Lite andra övningar än i förra upplägget. 


Gick bra tycker jag. Inget Wow pass men väl godkänt i allafall.


Maten klarar jag mig bra på, no problemos.


Imorgon är vilodag.


Lär väl somna gott ikväll :)


Tjingeling!!!



3 positiva

* En perfekt morronprommis med perfekt väder
* Vi fick idag in 2 nya provstäd
* Känt mig pigg och glad hela dan (ok lite gäspningar var det vid 2tiden) ;)

2 kommentarer:

  1. Bra, roligt och lite mysig dag:) låter det som i mina öron:)

    SvaraRadera
  2. Skoj med nytt upplägg! :) skönt att du känner att du klarar dig på maten med, dagarna blir så mycket lättare då =)

    SvaraRadera