onsdag 10 augusti 2011

Rädd

Ja jag blev så rädd idag.


Jag är mörkrädd och vill helst inte gå i skogen själv. Men jag vet en runda som är väldigt bra att gå i. Där det innebär att ca halva vägen är skog. Men jag tänkte att vem är ute kl halv fem på morgonen? Ja ingen farlig iallafall.


När jag gick i skogen tog jag ur hörlurarna för att höra om det prasslade eller kom ngn. När jag gått en bit hör jag ngt bakom mig och vänder mig om. 
Och där kommer det en kille springande. Han var ca 16, 17år. Inga träningskläder på sig direkt. Och sen sprang han som om om han skulle hoppa längdhopp eller höjdhopp. Du vet såna där låååånga hoppande steg.


Swisch sa det så var han borta. Å min tanke var då att ja ha nu hoppar han fram snart och försöker mörda mig eller ngt.


Men när jag kom i slutet av skogen där det är lite bänkar så såg jag honom ligga där på rygg på en bänk. Jag smög förbi och sprang sen ner för backen som ledde ner till cilivisationen.


Puuhhh........


Intalade jag mig själv hela vägen ;)
bild hittad på google

1 kommentar:

  1. Mmmm... lite obehagligt, ja! ... jag tänkte först att kanske han var en hurtbulle som var ute och sprang på morningen... fast sen låg han plötsligt på en bänk...? He-he... jaja, kanske han var trött efter löpturen... han hade ju såna lååånga steg..he-he...;)

    SvaraRadera