måndag 22 augusti 2011

Dietvecka 3

Idag gick jag in i dietvecka nr 3


Den började med en morgonpromenad på ca 55min


Sen var jag iväg på veckans första pass och idag var det PT time.


Jag körde enligt schema bröst och triceps (varför ändra) ;) men Madde hade lite andra övningar. Så lite nytt var det. 


Hon körde skiten ur mig, speciellt i sista övningen eller hur Madde? Ha ha ha det var nästan pinsamt..... ;)


3 positiva saker med denna dagen:


* Min PT timme med bästa Coachen
* Att jag inte varit lika hungrig idag (börjar jag vänja mig)
* Att Hollywoodfruar börjar idag ;) he he he


Tjingeling!!!



3 kommentarer:

  1. Haha, ja det var en riktigt mördarövning där, men du kämpade grymt!!

    SvaraRadera
  2. träna med coachen = garanterad träningsvärk! hon kör skiten ur en! så härligt!! då får man svart på vitt var ens gräns sitter- egentligen!! det går fan inte att komma undan!! helt underbart!!

    SvaraRadera
  3. Tack!!! :)

    Emelie ja det är det verkligen, lovley :)

    SvaraRadera