fredag 5 augusti 2011

Är helt uppspelt

Håller på att packa det sista, sen blir det lunch innan vi far iväg.


Jag är helt uppspelt. Fick idag ett roligt, spännande mail från Coachen Det var mina upplägg inför dieten som börjar på Måndag :D


Ska bli så spännande att börja och få se om det döljer sig några muskler under späcket ;) Whieeee whieeee whieeeee


Ringde S och ville berätta allt om maten jag ska äta och hur jag ska träna. He he han var måttligt intresserad. Inte alls lika spattig som jag ;) konstigt, Eller?


Jag tar med mig MIN våg till småland och måttband. För jag ska ha lördagar som vägningsdag och jag vill väga mig på MIN våg så den får följa med. Och mäta är lättare om ngn annan gör så det får S hjälpa mig med.


Ha en bra helg, det ska jag ha. Ska bara vila, ta det lugnt och äta gott!!! 


Hej då!!!!



5 kommentarer:

  1. Spännande spännande! Och du min sköna böna har massor med muskler!!

    SvaraRadera
  2. Hi-Hi-Hi, vad roligt!:) Det är så spännande wo-hooo:)
    Undrar egentligen hur det är att vara pojkvän/ sambo e.l liknande titel uppi allt dethär... Min O har mer en en gång förundrat tittat på mig när jag gått bananas åga. min träning och kost HAHaHa...;):)
    Grymt bra gjort att du plockar med dig dina grejer även om ni åkar iväg! Har man en livsstil så har man, eller hur?;):)!
    Ha en jättefin helg, och må så gott!!!:)

    SvaraRadera
  3. jag förstår dig precis... Man blir ju så himla glad och förväntansfull när man får uppläggen... Hoppas det går bra för dig nu... (Jag hade också med mig min egna våg på semestern :))

    SvaraRadera
  4. Kommer gå skit bra! Fick oxå mina upplägg igår o va o storhandla idag för att ha allt hemma. Gud så taggad o uppspelt jag är nu!
    Hoppas allt är bra med sig! Kramar

    SvaraRadera