torsdag 21 juli 2011

Vilodag

Igår var en perfekt dag fram tills kvällen. Då fick jag ont i huvudet vilket jag får ganska ofta. Det ligger i släkten tydligen. Tog 2 alvedon men det blev bara värre och värre och illamåendet började komma. Jag var tvungen att ha en kudde över ögonen så det blev mörk och tålde inga ljud.
Ja ha då var det dax för ett migränanfall då. Får det ibland men inte ofta. En sisådär vartannat år.


Bild hittad på google



Som tur är så finns ett apotek ganska nära oss som har öppet till 22 så S fick åka och köpa receptfria migräntabletter. Så idag är det bra :)


Annars har det idag varit vilodag. Tur det, för jag har sån träningsvärk i benen och rumpen. GÖTT!!!


Så idag har det bara varit jobb. Lite plock och två städ. När jag kom hem så hade S fixat sadel till HD:n så nu får jag plats oxå :)


Imorgon blir det träning för axlar och bröst. Hoppas på ett energifullt pass.


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Uffdå, stakkars! "Anti-ont tankar" skickas över till dig här; " antiiiiiiiiiii-ont"! Jag kan också få det ibland, och det triggas igång av saker som; väske-brist, stress över längre tid, lite sömn och för mycket stark sol.

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Ja det beror nog på lite av varje skulle jag tro

    SvaraRadera