onsdag 13 juli 2011

Paket

Hämtade ut mitt paket idag från OLIMP


Har inte testat deras grejer innan förutom No Preload då
Så det ska bli spännande :)


Idag har det tränats ben och biceps
Det blev 3 basövningar för benen men med många set
Knäböj, Benpress och Benspark både med ett ben och två ben.
Två bicepsövningar
Körde även 5set för vaderna i benpressen och två övningar för rumpa :) (inte i benpressen då)

Så vi får se om det känns ngt i morgon

Hade ett litet städjobb bara idag sen har jag varit ledig resten av dan. Så i em åkte vi en sväng till sjön och badade med ungarna
Och ikväll har jag och S spelat lite badminton, KUL ju :=)

Tjingeling!!!

4 kommentarer:

  1. ojoj, "Big boxès"; fine grejer;):)
    Jag är jättenöjd med min Protein-Whey; jag har dock chockad:) Jättegod:)
    Låter väldigt bra att köra några få basövningar och många set.
    Pling-pling:):)

    SvaraRadera
  2. recensioner recensioner! önskas =)

    SvaraRadera
  3. Måste också få tummen ur och beställa lite snart! Du får meddela vad du tycker sen! ;)

    SvaraRadera
  4. recensione kommer sen. Ska göra slut på det jag påbörjat först. :)

    SvaraRadera