torsdag 14 juli 2011

HD, bröst,axlar och triccar

Då var man en HD brutta då :)


Tyvärr kan jag inte köra själv för jag har inte cykelkort. Men jag kan åka bak i allafall.


S har idag köpt en HD en streetbob. Mattsvart såklart.


Annars idag har jag tränat och jobbat.


Idag tränades Axlar, bröst och ett par övningar för triceps. Det var ett helt OK pass. Inte det där xtra men jag är nöjd.


En kille ville ha pass när han skulle köra Flyes. OK sa jag. Och jag kan ju säga att det var inte de små hantlarna så på första försöket fick vi inte upp dem jag orkade inte. Men vi gjorde ett andra försök och jag höll på ett annat sätt och då gick det :)


Imorgon blir det vilodag och bara jobb hela dagen.


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram


Ser ut som sju svåra år men jag bjuder på det ;)

4 kommentarer:

  1. Jisses, vilka fantastiska muskler du HAR!!!
    Jag sitter här bakom min dator och gapar...!!!:):):)

    SvaraRadera
  2. Satan kvinna vilken biff du är! Så grymt imponerad och inspirerad av dig ska du veta!!!

    SvaraRadera
  3. ÅH TACK!!!!! :D
    synd jag inte ser det själv bara :S

    SvaraRadera
  4. Ååå jag är avis på dina bröstmuskler!!!!

    SvaraRadera