onsdag 27 juli 2011

Inte min grej

Idag har jag hämtat mina stora barn i halmstad. Å bara för att jag suttit i bilen halva dagen så är solen framme så klart ;)


Idag blev det ett pass på em. Och jag fick återigen bevisat för mig att jag inte är gjord för att träna på em. 
Trots att jag tog preworkout innan. 
Eller så beror det kanske på att jag sovit som en kratta 3nätter i rad. 


Ja ja, jag var där och gjorde det jag skulle iallafall. Men jag kände mig mycket svagare än vanligt och gjorde bara 3 övningar för benen.


Det blev det här idag, å allt kördes i dropset *3


Benspark
Knäböj
Benpress
Kickback (för rumpan)


Och två övningar för biceps


Tog en darrig egobild efteråt oxå ;)


Tjingeling!!!


Ha ha magen står rätt ut, dax för diet snart kanske ;)

2 kommentarer:

  1. Tack going:)
    Haha, du har rätt, upplever aldrig att män har det problemet.. Dom ska alltid ha det bra dom!
    Dagen idag var ju bäst :)
    Hoppas du mår bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin du, Petra!!
    Du... Vad är em?
    Kram Annelise.

    SvaraRadera