måndag 13 juni 2011

Vad hände

Vet inte vad som hände. 


Det började lite smått i helgen att jag inte hade den där gnistan längre när jag tränade. Men det gick bra ändå. 


Men idag tappade jag något! Motivationen, lusten ja jag vet inte. Men jag var där och gjorde det jag skulle. Fuskade inte eller så. Men jag var nästan lipfärdig där jag kämpade mig igenom alla övningar. 
Och kände ett tag där att:


-Nä jag skiter i det här. Orkar inte med att det ska komma sådana här, vad det nu är. 
Träning ska ju vara roligt. Hela tiden.


Men imorgon är det vila. Och jag hoppas att detta vänder.


Fick idag födelsedagspresent av S (en dag för tidigt) i hopp om att jag skulle känna glädje igen. 
Pengar till träningskläder. Så snällt och gulligt :) Så nu har jag suttit och kollat igen på vad jag vill ha.


Nu ska jag gå ner och lägga tjejerna


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram


6 kommentarer:

  1. Fortsätt kämpa! Du är grym! Träna på nåt annat gym och byt miljö så du får lite nytändning! Ibland måste man ner för att kunna komma ännu högre... Kämpa på, det släpper snart! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Heeej Petra:) Grattis med dagen, nu är klockan 15 minuter över midnatt, så kanske jag hann att bli första som gratulerar dig?;) Grattis-grattis-geattis!!:) Hoppas du får en riktigt God och härlig Dag jus IDAG, för denna dag är DIN;)

    Du är jätteduktig med din träning och du ser grym ut!! Så det så!:)

    Grattiskram från Annelise:)

    SvaraRadera
  3. Visst vill man att träningen ska vara superkul... alltid. Känner precis igen känslan när gråten är hotande nära, frustration och besvikelse. Men vi kämpar oss igenom dessa skitpass och förr eller senare hittar vi tillbaks, hittar glöden, gnistan blir till en flammande eld igen. Passionen till träningen väcks till liv igen! Snart vänder det tjejen! Hoppas du får en toppenbra tisdag! Kram

    SvaraRadera
  4. Usch- det där är inte kul. En klen tröst men jag tror dessvärre det händer alla som satsar. Någon gång. Man blir trött, utmattad, och så tycker man inte att man ser sin gnista. Men den finns där- jag lovar!

    Kanske ska vi enas om en utmaning du och jag?!
    Det är ju veckor kvar till deff och under veckorna ska vi inte tänka på eller prata om tävlingen- utan vi tänker bara att träna, att vi är starka och njuter av den känslan =) Friska, starka kroppar!
    Vad tror du om det?!
    kram!

    SvaraRadera
  5. jag gillar inte såna dagar, när man tappar motivationen för en stund. Men vi är ju inte mer än människor och ibland går det upp och ner :)

    SvaraRadera
  6. Jag jag försöker kämpa vidare. Det är väl så här det ska vara då och då. Det där med att byta gymmiljö kanske vore ngt. Men det ska funka praktiskt oxå :)

    Emelie jag är på. Ska försöka iallafall att bara tänka träna hårt för att bli snygg och må bra :)

    Ha en bra dag allihop!!!

    SvaraRadera