torsdag 30 juni 2011

Lite tlött nu...

Är trött nu. Så det blir ett kort inlägg.


Har idag tränat bröst och axlar och jag är gö nöjd med passet. Mina armar bara skakade efteråt. Gjorde lite PB även idag. I lutande bänkpress, lutande med hantlar, drag mot hakan i kabel.
Körde ju fler övningar än så men inga PB. Möjligen fler reps men ingen höjning.


Sen har det varit jobb. Först lite plock och sen var det flyttstäd i Onsala.


Imorgon blir det träning, jobb och sen far jag till småland för att hämta min stora pojk. Ska även plocka med mig min fd svägerska till Götet.


Sov Gott!!!


Kramelikram



1 kommentar:

  1. Hej, hej! Ja, jag har inte varit med på någon presentation ännu, men det kommer =) jag har hängt här inne på din blogg ett litet tag i alla fall. Ska bli superkul på lördag, vi ses då! ;)

    SvaraRadera