onsdag 15 juni 2011

Halva flaggan uppe

Trodde idag att deppet skulle vara borta. Jag kom till gymet och satte igång. Det var dax för ben och biceps.


Värmde upp på bandet och satte mig sedan vid benspark. Och körde först lite lätt för att värma upp ytterligare. Men sen hände något. Jag kan inte sätta ord på vad det är för känslor. Men jag lipade mig igenom bensparks seten. Och sen tänke jag gå hem.


Jag tänkte ska det vara så här så vill jag inte vara med längre.


Men jag gick bort till knäböjen och där stog Lina och fråga hur det gick och då brast det igen. Jag lipade en skvätt och hon kramar mig och säger att men kör bara det som känns ok idag. Tänk inte så mycket.


Så jag fortsatte och körde hela mitt pass med gråten i halsen. 


Jag kan bara säga att det här handlar inte om att ha en dålig dag, det är något annat. För något sånt här har jag aldrig varit med om förut och jag har varit med om mycket när det gäller känslor, ångest, depression mm.


Så jag vet faktiskt just nu ingenting. Jag ska bara vara ikväll och inte tänka mer. Och så får vi se vad som händer imorgon.


Sköt om DIG och kämpa på med vad du än kämpar med :)


Kramelikram




Men flaggan är inte uppe än


1 kommentar:

  1. Massor av kramar till dig! Tycker du är så duktig!!!
    Så där som du känner nu, brukar jag göra när jag fyller år..
    Vet inte.. Kanske inte är samma..
    Men just en känsla av att bli äldre och kanske ännu inte ÄR just där som man vill vara??
    I alla fall så tycker jag att du är hur grym som helst och hoppas att du hittar din gnista igen! KRAM

    SvaraRadera