måndag 6 juni 2011

Dagens träning

Hemkommen från stranden. Trodde idag när jag vaknade att det inte skulle bli någon stranddag för det öste ner. 


Men efter min morgonträning så kom Solen fram trots allt. Dagens träning blev Ben (fokus framsida) + Biceps. Det var oerhört varmt och kvavt på gymet idag så svetten började rinna tidigt.


Bilden visar inte verkligheten, var mkt svettigare än så ;)

Jag började med Benspark värmde upp sen gjorde jag ca 5-6 set inga pb men det var tungt ändå kan jag lova.
Benpress ca 5-6 set där oxå varav två var pb 250kg *8 2set

Sen körde jag utfall i smith med bakre benet på bänk. Lite lättare vikt än vanligt för jag var helt skakis.

Biceps körde jag med en hand i taget i cc
Sen hammercurl med rep
och avslutade med hantlar

Och för att köra ut det sista så körde jag några set i sittande benpress supersettat med abbductor för utsida för att klämma åt rumpe stumpen lite ;)

Imorgon ska jag träffa Coachen Alltid lika trevligt :)

Ha en bra fortsatt dag!!!

Kramelikram



1 kommentar: