söndag 5 juni 2011

Ännu en härlig dag!!!

Idag blev det ännu en perfekt dag. Älskar dagar då jag får


* Vara med dem jag älskar mest (min familj)


*Göra det jag älskar (Träna)


* Och njuta av SOL och BAD


Fick sovmorgon även idag. På morgonen var jag på gymet och körde ett pass Bröst och triceps. 
S var med och passade lite så jag iallafall kunde köra några med ökad vikt på bröstpress i smith och smal press i smith för triceps. Sen testade jag även att öka på bröstpress (vet ej om det heter så) med hantlar på lutande bänk och det gick ju bra :)


Sen var det hem å fixa lunch för att sedan dra iväg till ännu en dag på stranden. Så underbart och härligt.


Middagen idag blev lax och nypotatis


Nu är jag bara slö så nu blir det inget mer gjort idag.


Kramelikram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar