fredag 25 mars 2011

Våffeldagen

DET ÄR FREDAG







Och så är det visst våffeldagen oxå, så jag ska nog vara en snäll mamma idag och ge barnen våfflor till mellanmål. Men jag hoppar över faktiskt. Ok kanske tar en ;)


Har sovit som en loppa inatt. (Inte för jag vet hur de sover men ändå.)
Kid har sovit så dåligt. Så han fick ligga jämte mig i sängen och S fick ligga i soffan för att försöka få sig lite sömn. Han ska ju trots allt orka jobba idag. Och sen orka med kvällen oxå ;)


Måste åka och handla. Så jag ska ta med mig lillskrutten snart och åka och göra det. Han orkar nog med det. Han verkar inte speciellt trött eller dålig. Eller vad tycker du?



Tjingeling så länge!!!

1 kommentar:

  1. ja idag slänger vi av oss både det ena o det andra ;)
    klart du ska ha en våffla lr två! :)
    jag tar nog minst tre ;))

    SvaraRadera