torsdag 24 mars 2011

Posering

Torsdag å imorgon är det FREDAG :)


VAB idag med. Och vilodag


Men jag tog en återhämtnings pw imorse. 
Kände jag behövde röra mig lite nu när jag är hemma hela tiden med sjuk pöjk. 
Och så fick jag lite bättre samvete för smeten igår ;)


Kid han åt välling när han vaknade och sen ville han inte ha frukost. 
Men Glass ville han ha. Så det fick han.
Jag är glad för allt han får i sig.






Jag tog med Kid ut i friska luften idag på dagen. 
Gick till affären. Så han fick sova i vagnen. 
Där sov han gott ca 1 timme.






Och när han sov så passade jag på att öva posering. 
Inte lätt. 
Det verkar nog lättare än vad det är. 
Jag filmade oxå med telefon för att se hur det egentligen ser ut. Och då kom de elaka hjärnspökena fram. 
Men de ska kämpas bort....


Emilfilmen har även idag gått på här ett antalgånger..... 
att han inte tröttnar.


Ha en bra Kväll


Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar