tisdag 22 mars 2011

Dagens träning

Dagen började med att klockan ringde 5. Och jag pussade lite på älskling som idag fyller år. Hela 40 år.


Sen gick jag upp för att sätta på kaffe och då vaknar lilleman. Och det visar sig att han har feber. Så det blev VAB idag. Han har luggit i soffan hela dagen och har knappt velat äta. Men jag har fått i honom välling, frukt å saft iallafall. Å så lite russin nu i em.


Men trots vab så har jag hunnit träna, vara hos tandl. med Ellen. Storhandlat, skjutsat E till träning och nu lagar jag middag å bloggar lite. Det enda som fattas skulle ju då vara att få vara ute lite i det härliga vädret. 


Träningen idag blev vader och mage. Det blev ett snabbt intensivt pass som bestod av:


Vadpress i benpress
Vadpress i smith
Sittande vadpress
Sen gjorde jag vadpress med ett ben i taget med min egna vikt. (vet inte vad man kallar det)


Magen fick sig en omgång med crunches, benlyft, situps med vikt, på boll och sneda på boll. Tror det var allt.


Ha en fortsatt bra em/kväll


Tjingeling


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar