måndag 21 februari 2011

Djävulen

Djävulen kom och hälsade på idag. Han har suttit på min axel typ hela dagen. Jag har försökt putta ner honom men han är en envis jävel......







Han säger Elaka saker till mig, som gör att jag tappar all tro på mig själv. Men jag är väl starkare än så att jag kan sopa undan alla elaka saker han säger.


Idag är det Måndag, ny vecka och Vilodag. Det var skönt med vilodag idag. För jag har varit så trött. Sovit dåligt. Sen tittade vi på film igår kväll. Och jag höll mig vaken hela filmen. Måste vara för att den var så bra. Se den om du inte sett den redan.
I rymden finns inga känslor.


Imorgon är det dax för Axlar och vader att få sig en omgång. Hoppas jag är piggare imorgon så jag kan ge dem vad de tål ;)


Ikväll börjar Ullared. Klart du måste kolla in det :)


Det får bli till att spela in. Måste ju se Familjen Annorlunda oxå. De é mycke nu, He he


Ha en bra kväll!!!


Kram Petra



2 kommentarer: