söndag 30 januari 2011

yes!!

Körde igenom kroppen på gymmet idag. Känner mig redan på bättre humör! :) Man blir ju så körd i botten när man går hemma o degar...
Känns bra, så nu är det bara att fokusera...

Var en sväng o köpte nya skor. Har haft de gamla lite väl länge...o så blev det en sporttop o en Extube oxå. Den får jag köra när jag har mina vilodagar hehe

Vägde mig på gymmet oxå o jag hade gått ner mer än 2 kg! Inte bra så nu gäller det att käka o bygga på sig lite vikt igen

Hoppas helgen varit bra!
Kram Lina

1 kommentar:

  1. H&M hade många fina bikinis på sin shop online, men tyvärr ser jag ut som en mupp i många av dom så det blev den det blev nu. skulle vilja ha en bandeau-bikini men jag passar verkligen inte i det!! Hoppas du hittar dig en fin bikini snart då för sommaren är inet sååååå långt borta ändå ;) mvh Marika

    SvaraRadera