fredag 28 januari 2011

Morrn morrn

Godmorgon godmorgon!!! Hoppas du sovit gott, det har jag.


Det blir till att vabba idag med. Så ingen träning idag på morgonen. S och  jag bestämde att vi ska träna efter att han jobbat färdigt istället, tillsammans. Så kan vi hjälpa varann så vi kan suga ur det där sista ur muskeln.


Kan ju säga att det biter tag i arslet och framsida lår idag. Så trots ett lite stressigt pass igår så gjorde jag det bra annars skulle jag ju inte känt ngt idag. Like like


Provade förra söndagen en preworkout som våran sponsor säljer. I vetlanda kallas den för "svarta lådan" är väldigt populär där och säljer som smör.


Och det kan jag förstå. För efter ett grymt tungt benpass så hade jag lätt kunnat springa en timme efteråt. Hade sån grym energi. Men hade inte tid, för vi skulle ju åka hemåt till Lerum igen
Gå in på hans hemsida för mer info. Länk hittar du längst upp ---->


Eller så klickar du här:


www.finalresearch.nu

Kram Petra



1 kommentar:

  1. Nej inga barn här inte! :P men min sambo har 2 st sen tidigare förhållande. pojkar på 5 och 7 år. Dom räcker :)

    SvaraRadera