torsdag 27 januari 2011

Inget stoppar mig ;)

Fick vara hemma med en liten sjuk Kid idag. Och jag brukar ju träna vid 7 innan jobbet när jag lämnat barnen. Så jag tänkte hur jag skulle göra. Eftersom i em är det fullt upp med barns aktiviteter och Samuel får jobba för 2 idag så jag blir själv hela em/kvällen.


Men inget stoppar mig och min träning. Victor min store pojk fick vara barnvakt en stund. Så jag stack iväg och gjorde ett snabbt men intensivt pass på ca 45min.


Det var benens framsida jag fokuserade på och rumpa.
Så det blev


Knäböj 4*8-12
Benpress 4*8-12
Benspark4*8-10
Rumpmaskinen (vad den nu heter) 4*10-15
Och sen avslutade jag med typ frontböj i smithmaskin . Ja iallafall tog det i framsida lår ;)


Nöjd trots lite stress


Kram Petra



1 kommentar:

  1. Nu har jag hittat er också! häröig blogg! lycka till och hoppas jag får se er på scenen snart då ;)

    //Rebecca

    SvaraRadera