tisdag 25 januari 2011

konditionsträning

Alltså jag måste erkänna, att träna kondition suger! Jag gillar verkligen styrketräning men att kämpa på i 30 minuter med nåt som gör en andfådd? nee det är inte min grej...men jag kanske får tänka om...för:
  • konditionstränade muskler bränner mer fett
  • ökar styrkan i leder
  • ökar blodcirkulationen
  • ökar syreupptagningen vilket leder till att mjölksyretröskeln höjs
Föratt ta lite exempel. O det gör iaf mig taggad att ta tag i kondis-grejen! Fast lite längre fram, nu ska jag först komma tillbaka till gymmet, käka bra o bygga. SEN ska vi deffa! :D

 Adios amigos! Nu ska jag laga middag. Vad det blir har jag ingen aning om ;) Kram Lina

2 kommentarer:

  1. LINA: Det går säkerligen att fixa, kört hårt:) Du är så söt:) Kram

    PETRA: Tycker jag verkligen! Kram

    SvaraRadera
  2. hatar egetngligen också kondis, men nu är det snart vår och då kan det vara skönt med en liten joggingtur i det fria!=) www.nisafisa.blogg.no

    SvaraRadera