onsdag 26 januari 2011

Dag20

Den här månaden


Det är januari. Jul och nyår är över vilket jag tycker är riktigt skönt. 
Det är ett nytt år med nya möjligheter. Och vi kommer närmare och närmare våren. :) Hatar kyla. Jag gör verkligen det. 
Bor på fel plats på jorden.


Den här månaden har varit en bra månad träningsmässigt, trots att jag   fick ta det lite lugnare ett tag pga korrigering.
Men jag känner att jag har utvecklats och gör det mer och mer. Jag lär mig känna min kropp å mina muskler. Vilket är häftigt :)
Och jag lär mig nya övningar då och då.
Har skaffat en coach som jag kan fråga om allt utan att känna att jag stör. 
Har en underbar sambo som stöttar mig dag in och dag ut.
Kom från ämnet lite ;)


Snart är januari över och jag välkomnar februari 


Kramelikram Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar