torsdag 20 januari 2011

Dag 16

Min första kyss


Usch ja. Tror inte Ni vill höra om den. Det är pinsamt, eller var pinsamt iallafall.


Jag gick i sjuan och hade faktiskt inte kysst någon på riktigt med tunga. Jag var tillsammans med en kille i nian. Jag hade varit och hälsat på honom, skulle ta tåget hem. Och vi står där och ska säga hej då. 
Jag ger honom en puss och då, då händer det. Han sticker in tungan och visst man hade ju väntat på det och läst om och diskuterat med sina kompisar om hur man skulle göra. Så jag hängde på. Gick ju bra en stund.
Tills jag inte fick någon luft. Det hade jag ju inte läst eller pratat om. Att man skulle andas med näsan för guds skull.
Så jag bara försöker prata där när vi håller på. Jag säger rakt ut:
-Jag får ingen luft å så puttar jag bort honom.


Det förhållandet höll inte så länge kan jag säga. Men det berodde nog inte på det ;)


Kram Petra


Var det inte;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar