fredag 17 december 2010

Veckans träning

Har idag haft PT träning. Ryggen var det som fick sig en omgång.


Jag gjorde Chins, Ha! jag trodde inte jag skulle klara 1 ens en gång men det gick ju ganska bra. 
Och några världsdelar hade jag visst där bak enligt Johan :) Me like. Så småningom är kartan komplett.
Och vet du vad? Jag tog 100kg i marklyft ända nerifrån. Visserligen bara en. Men ändå. Hade ju redan gjort klart det jag skulle innan. Så ville bara testa. Jag tog i så jag trodde ögonen skulle ploppa ut.
He he


Här är veckans träning:


Mån: Vader, mage 
           + trappmaskin 20min
Tis:    PW, Ben,rumpa (lättare) mage
Ons:  PW, Armar, axlar
Tors: PW, Bröst, vader. 
          Kväll hemma mage och sida
Fred: PW, Rygg
Sön:   Ben (tungt) + trappmaskin 
          20min


Imorgon Lörd är det VILA


Ha en skön kväll!!!


Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar