måndag 27 december 2010

Vader & GI

Började köra efter ett nytt schema idag! :) 
En kompis som är duktig på dethär med träning har satt ihop det åt mig, funkar tydligen för honom för han har muskler iaf! :)
Får se om jag oxå kan få till några...hehe söta Anna i receptionen undrade om jag börjat fila på formen så ofta som jag springer där nu ;) ,...men det är ju för att jag varit sjuk innan som jag inte synts till där så mkt...det här är ju normalt! ...nee men schemat är faktiskt tänkt som träning 3 dar i veckan...resten av dagarna ska jag vila o bygga! :) Idag blev det iaf ben med bl a 100 reps vader ;P


Annars har jag gått tillbaka till att äta nyttigt o lägre GI igen, mådde faktiskt inte alls bra under julen med allt julgodis så man var upp o ner i blodsockret. Tur att man gillar att slopa sockret! :) Har ju honung i teet o sånt såklart...eller det gör man ju som man vill, men jag käkar inte sött i tid o otid o är heller inte sugen. Bra va!! :)


undrar om man slipper de 100 repsen om man börjar gå mer i högklackat? ;)
kram Lina

1 kommentar: