torsdag 16 december 2010

shit

Shit pommes frites vad vaderna beter sig skumt nu! ;) skulle gå nerför trappan här men haha de bara vek sig undan, kul hihi
blev ju vader o bröst idag, o jag fick hänga med när Petras PT Johan visade övningarna, får väl köpa en julklapp lr två till honom ;)
Är lite sur över att högra sidan är så mkt svagare bara...får väl öva den mer??

Annars har det varit (är fortfarande) datorkrångel här men Petra underhåller ju er med bloggen så det är ju ingen fara där! :)

Är upp o ner i humöret...ena stunden tänker jag att "yes! nu kör vi hårt! va kul det ska bli!" o andra stunden tänker jag massa negativt att "jag klarar ju inte detta, vem tror jag att jag är?!" o känner mig liten o klen
Tror jag ska försöka sluta jämföra mig med andra hela tiden med det är svårt!!

upp o ner ner o upp grisen gal i granens topp
mamma mamma se så stor jag är

blir inga bilder, datorn är ju "##&/)())=?/&%¤¤"## ....typ ;)

kram!

3 kommentarer:

  1. Neje, tänk inte så. Om du ska jämföra dig med nån, så jämför med mig. Bra va?!
    Och nästa år är det ju dig o P som vi hejar på i fitness :)
    /Sara

    SvaraRadera
  2. hehe du e la för go! ;)
    slår vad om att jag har mer träningsvärk än dig efter en tur på hästryggen sen ;)
    ja lr 2012....får la ser hur formen är till sommaren :)

    SvaraRadera
  3. ta det lugnt :) säger jag bara
    kramar

    SvaraRadera