torsdag 9 december 2010

problem

grr...det var inte det jag menade med problem, men det blev ett till; inlägget försvann..så here we go again...skam den som ger sig!
Jo, jag känner iaf, o Petra håller säkert med, att man klarar mer vikt med tex ryggen än vad underarmar o fingrar pallar. Fjong så sitter man där o har tappat greppet...
Har googlat lite o här kommer lite tips för att bli starkare:
  • Rulla en hantel ut i fingrarna o tillbaka. 
  • Häng i chinsräcket med fingertopparna.
  • Kör tungt med få reps (1-5) men många set, 20 st.
  • Omvänd bicepscurl, inte högre än att underarmen är parallell med golvet.
Sådär ja! O sen ska jag köpa en bra gripper oxå. Den vi har hemma är aaaalldeles för klen ;) ...så lite stark är man ändå?? haha
 Körde armar, axlar, bröst o liiite mage. Utan Petra idag :( men imorn kör vi ben tillsammans, ska bli sköj! :D Fasen va vi ska plåga oss med utfall! Man ska ju köra det som känns jobbigast!! ;)

kram kram 

3 kommentarer:

  1. Ja, jag tycker med det men hinner nog försvinna, tar ju bort saltet idag och vattnet sänks imorgon så ska nog inte vara några problem. jobbigt med värken bara :S
    Nemen nu blir jag nervös, vad ska ni hitta på för bus?! :D
    Ska ner och få bort håret, får se hur det var efteråt :)
    Duktig du är på gymmet!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. det där skulle jag aldrig orka och inte heller våga för mina leder
    kramar

    SvaraRadera
  3. Hihi, vad spännande :) Hoppas jag med jag kan se, ni får ropa! :D
    Jag längtar, mest spänd :P
    Kram

    SvaraRadera