lördag 28 april 2012

Döda

Ha ha ha nä då så allvarligt ska det inte bli. Men måste ju skrämma mina kära härliga kollegor lite ;)






Om två timmar så kör vi femkamp på Gökboet. Och namnet gökboet passar oss väldigt bra faktiskt. :)


Får väl se om jag kommer komma ihåg att ta lite bilder, för det lär bli många skratt.


Efter det så tar jag min lilla familj och far till Stockholm. 
Imorgon är det uttagning till gladiatorerna som gäller. Ja det är uttagning idag och på måndag oxå så det är ett gäng att slåss mot.


Så jag har packat och lagat matlådor typ hela dan. Måste veta att vi får i oss bra mat på vägen.


Är sjukt nervös. Varför? Har ju inget att vara nervös för egentligen. Det är ju faktiskt bara en kul grej. Ja ja packa det sista nu sen iväg och lämna lilleman hos Fina Linas man som får vara barnpassare när vi roar oss.


Tjingeling!!!



2 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon!! Ska hålla tummar och tår! :)

    SvaraRadera
  2. Ett stort fett lycka till nu bruden! :D
    Nu vill vi se att du kommer med i Gladsen ;)

    SvaraRadera