fredag 20 januari 2012

Tjejkväll :)

Idag har jag haft vilodag. Men i tisdags, onsdags och torsdags körde jag snabb pass innan jobbet.


I tisdags blev det ben (fokus framsida) och mage
I onsdags blev det axlar och triceps
Och igår körde jag rygg och lite mage.
Kvitto på passen har jag fått kan jag lova.


Imorgon blir det gymet med Lina. Och då får det bli baksida ben, rumpa och ja... biceps får de la bli.


Annars idag har det varit jobb. Och ikväll har jag haft tjejkväll med mina flickor. Vi åkte först till Allum och shoppade lite. 
Sen var vi ute och åt. Det blev pizzerian. Tjejernas önskemål :)


Efter det åkte vi hem och gjorde fruktsallad. Som vi avnjöt med grädde och lite negerbollar oxå. 


Men nu är tjejerna i säng och jag ska lägga mig i soffan. Väntar på att mina kärlekar ska komma hem.


Ha det Gött!!!


Kramelikram


Bilden tagen tre dar efter tävling 

4 kommentarer:

  1. Shit vilken go form du är i bruttan! :D

    SvaraRadera
  2. Låter som ni hade en mysigkväll igår!:)
    Ikväll är det Gladiatorerna;):):)

    SvaraRadera
  3. Ja det var mysig :)

    Emma den där bilden är 3 dagar efter tävling, nu ser jag inte ut så där längre ;)

    SvaraRadera