måndag 9 januari 2012

Taggad

Vad inspirerar dig?


Det finns en hel del som inspirerar mig, men något som fick mig att åter bli taggad är när jag inspirerar.


Fick det här meddelandet på FB idag.


Hej Petra!

Har allt sedan jag hittade dig på facebook följt dig i din träning och utveckling av ditt stora projekt med din fitness. Jag kan inte mer än säga att jag är så oerhört imponerad av dig! Du har verkligen gjort mig inspirerad av att börja träna igen. Har haft lite uppehåll med den biten i och med att det kom ett par barn, men nu är jag verkligen sugen på att träna. Du är så fin och jag är så glad för din skull att du lyckats så bra. Fattar i och för sig inte hur du hinner med allt med träning, mathållning, man, barn och dig själv. Delar ut guldstjärnor till mina elever men jag vill även ge en till dig. Go fitness morsan go!

Grattis till en 11:e plats det var väl kanonbra! Med din målmedvetenhet kommer du snart att sluta i Gladiatorerna.
Lycka till i fortsättningen
Kram Caroline





Sånt här värmer. Jag tackar och bugar
Nu tror jag allt att jag fick tillbaka min glöd för det jag älskar. Att träna :)

1 kommentar: