lördag 7 januari 2012

Formcheck

Tänkte kolla läget på vågen idag. Jag bryr mig inte så mycket om den just nu utan går på hur jag tycker jag ser ut i spegeln och på kläder. Vågen är bara siffror och säger ingenting om muskelmassa, fettmassa eller vätska.


Men iallafall så stog den på 65kg alltså 7kg upp sen tävlingsdagen.





Sen blev jag glad idag!!! :D
Varför då? Jo för jag fick tillbaka min mens. Äntligen! 
Har längtat efter den faktiskt.
Den försvann ju när jag gick på diet. 
Så nu känns det som kroppen har kommit in i gamla banor igen.


Idag började vi morgonen med sconesfrukost och så gjorde jag hemmagjord youghurt av fruksallad som var kvar, kesella å en liten skvätt mjölk som jag mixade ihop lite snabbt.


Vi skulle åka och köpa en matta idag. Slutade med att vi kom hem med 5. 


Ikväll blir det Premiär av gladiatorerna på tv. Och så ska vi mysa till det med lite ost och kex.


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram





1 kommentar:

  1. Fina vackra du!!:)
    Ha en fantastisk kväll med Gladiatorer och käx:)
    Kram:)

    SvaraRadera