måndag 12 december 2011

SJUKT!!!

Det har gått över en vecka sedan tävling. Och du vill inte ens veta vad jag tryckt i mig under denna tid. Det är så sjukt. Riktigt sjukt!!!


Jag trodde jag skulle fixa att äta "normalt" men det finns liksom inget stopp. Jag är mätt och helt svullen och helt uppstoppad men ändå finns suget där. Får inte bort det....


Men idag har jag haft kontroll över matintaget, fikade inte ens på Ebbas luciafirande, tog ett äpple istället.


Måste ju vara fit tills på fredag ;)
Då är det julbord med jobbet.


Har inte haft tid att uppdatera bloggen någotvidare. Men det kommer så småningom.
Lite planer, mål.


Ha en bra kväll


Kramelikram


Bild från inför body i stockholm





2 kommentarer:

  1. Äta bör man annars dör man ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag känner tyvärr igen mig allt för väl i det du beskriver! Bottenlös är man x) starkt jobbat med äpplet idag i alla fall ;)
    Kram på dig

    SvaraRadera