lördag 26 november 2011

Lidande


Idag var det äntligen Lördag och min efterlängtade vilodag.


Vaknade så klart kl 4.30, det är då fasen vad kroppen vänjer sig snabbt. 
Men somnade om efter ett tag och sov till 7.20 SKÖNT!!!


På förmiddagen var vi och handlade dels mat men oxå present som jag glömt köpa. Ebba skulle ju på kalas idag.


Senare utsatte jag mig för lite lidande. Men vad gör man inte för barnen. Det är ju faktiskt 1:a advent imorgon och då är det väl klart de små liven ska ha Egna bakade lussebullar.


De fick baka själva, jag hade bara ett öga på dom och skötte dem när det var dax för ugnen.


Här är en plåt som de små liven bakat :)
Den stora längst ner har jag fryst ner och ska ha med mig nästa lördag.

Sen i eftermiddag fick jag med mig mitt stora <3 till Life. Där vi lånade spegelsalen och tränade lite posering och att gå i de där förbannade klackskorna. Den senaste tiden har jag varit väldigt dålig på att träna det. Har inte orkat och definitivt inte haft tid faktiskt.

Fjantbild ;)
Men fick ju censurera lite...

Till middag idag gjorde jag Tacopaj till familjen, Å det luktade sååå gott. Men själv åt jag min broccoli/blomkål/nötfärs ;)
Men har frysit ner en liten bit (läs stor) tacopaj. Som jag ska ha sen någon dag när jag får äta "normalt" igen :D


Ikväll blir det film

Vad ska du hitta på?

Kramelikram






2 kommentarer:

  1. Hörde du... Jag avundas dig inte men är mäkta imponerad av ditt slit. Håller tummarna för din sista "skit" vecka och för tävlingen nästa vecka. Jag ska absolut inte tävla i bodybildning men är jävligt taggad på "vanlig" träning nu när barnafödandes är klart och det går himla bra. Kanske ses vi någon dag kanske inte. Men en stor styrkekram till dig från mig.

    Märta

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild på dig! Själv hade jag en social heldag igår. Från början till slut av lördagen.
    Kram:)

    SvaraRadera