lördag 12 november 2011

Dagen på Dcore


Hemma igen!

Sitter nu ner i soffan och är någorlunda mätt efter kvällens försenade middag. Men snart dax för kvällsmål ju, innan jag slår igen dom blå.

Har haft en supertrevlig dag! Med fotosessioner (heter det så?) Iklädd Dcore´s kläder. Träffat nästan alla teamkamrater.
Sen har vi haft workshop. Fått vara med och tycka, tänka om kommande kollektion för tjejer. Som kommer bli större och ännu bättre.  Me like :)

Lite bilder jag tog från dagen:



Här syns Linda och ngn mer ;)

Glada Emma

Söta Johanna

Bara lilla jag som töntar mig FRAMFÖR kameran ;)



Så här fint var det imorse när vi åkte

Imorgon kommer de flesta från teamet att träffas på World Class för att träna på gymet, träna posering och köra ett pass spinning med Coach Madde Hörde att hon skulle köra skiten ur dom ;) He he he.

Själv kan jag inte vara med. Jag får besök av min Far och hans familj. Som kommer ifrån småland så jag känner att jag vill tillbringa dagen med dom. För vi syns inte allt för ofta.

Och planerna är att vi ska gå till vattenpalatset en sväng oxå. Så vi får leka av oss ;)

Ha en bra lördagkväll!!!

Kramelikram

2 kommentarer: