lördag 22 oktober 2011

Shit pomfritt

Alltså dessa nätter från fredag till lördag börjar gå mig på nerverna.
Det går bara inte sova, har sagt det innan och säger det igen. Är som ett barn på julafton.


Vaknade tex vid 3 inatt klarvaken och tänkte:
- Om jag skulle gå ut och ta min morgon pw.
Normalt? Nä tror inte det.
Somnade tillslut om och sov till kl 6


Med värsta frukosten som jag bara satt å åt och åt och åt (blev liksom aldrig mätt) i magen så bar jag sen iväg till gymet och körde ett pass för axlar och biceps. 
Hade riktigt bra energi så de 30min på steppen efteråt var ju knappt jobbiga om man jämför med veckorna.


Men efteråt när jag skulle ta mina efter tränings drinkar från Olimp så mådde jag såååå illa så jag var nära att spy. Så mätt, så svullen, så yr. 
(Obs inte pga drinkarna i sig för de är grymt goda) Utan för att jag helt enkelt fick för mkt av det goda på frukosten.


Hoppas jag lärt mig till nästa lördag att Lagom är bäst ;)


Chip chop!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar