söndag 30 oktober 2011

Nytt upplägg

Imorgon börjar jag med mitt nya och sista upplägg.


Nu blir det lite mindre mat, men även lite mindre cardio. Nu är tanken att jag ska gå ner det sista sakta men säkert. Så kroppen min inte börjar "äta" muskler.


Mina morgonpromenader kommer vara kvar 5ggr/vecka
Intervaller 45min 1ggr/veckan
Styrka 5ggr/vecka


Det nya upplägget känns bra. Har varit lite orolig för hur jag ska fixa det här med deff, familj och jobb. För det har varit lite mycket både här och där. 
Men nu känner jag mig lugn igen. Och jag har världens bästa stöd hemifrån. Så nu är det bara till att kämpa det sista oxå.


Det är ju bara 5 veckor kvar.


Och på vägen dit har jag två delmål/morötter som vi i Teamet ska iväg på.


9 nov Stockholm för att göra en artikel i tidningen BODY
12 nov Kristianstad till Dcore

Ha en bra söndagkväll!!!


Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Det är små runda chokladbitar...Ser lite droppformade ut lixom... Men det går jue lika bra att smälta ner vanlig mörk choklad från kaka oxå... Hade kvar dessa sen jag gjorde brownies... :)

    Inte långt kvar nu... Go go girl!!

    SvaraRadera