söndag 23 oktober 2011

Karusell

Nu är jag ganska trött på att åka karusell. Visst att åka till Liseberg 1ggr om året och åka en massa det är ju hur kul som helst.


Men att åka Dal och bergbana var och varannan dag börjar bli lite tröttsamt.


Typ varannan dag så är allt kanon, toppen. Och man ser det roliga med den här resan.
Och varannan så är det bara så jävla jobbigt. Finns liksom inget mellanting.


Är inte ute efter några tyck synd om mig kommentarer eller så, utan tycker bara det är skönt att skriva av mig hur det faktiskt känns. Och jag skriver det för min skull. För att sen kunna gå tillbaka och se hur resan varit.


Idag när jag var på gymet så hade den negativa Petra övertaget. Tankarna gick som så här:
Jag orkar inte mer. Jag ger upp nu.
Är det värt att må så här dåligt för det här? Jag är så trött.
Mitt psyke fixar inte det här, jag är inte skapt för det här..... mm mm


Men efter passet körde jag cardio som ändå gick hyfsat och efteråt kändes det ok igen.


Veckans träning:


Mån: pw 60min, gym bröst/triceps + step 20min
Tis: pw 60min, kväll 30min spinning
Ons:pw 60min, gym rygg/mage + step 20min
Tors:pw 60min, gym ben/vader + step 20min
Lör: pw 60min, gym axlar/biceps + step 30min
Sön: pw 60min, gym baksidaben/vader/mage + step 30min


Vilodag: Fredag


2 kommentarer:

  1. Bra Petra, bryt ihop och kom igen! Ingenting är omöjligt bara mer eller mindre jävligt! Du fixar det, jag tror på dig!!! Go Girl!!

    SvaraRadera
  2. Ja, bergochdalbana är bäst på lisseberg, inte i vardagen. Gillar den illustrerande bilden ;)

    SvaraRadera