söndag 4 september 2011

Vilodag och veckans träning

Söndag och vilodag. Imorgon börjar då det nya upplägget som varar i 4 veckor. Så nu i med en högre växel och KÖÖÖÖR.


Veckans träning var:


Mån: PW + bröst, triceps
Tis: Rygg, mage
Ons: PW + framsida ben, vader och rumpa
Fred:  PW + Axlar, biceps
Lör: Baksida ben, vader och mage


Vilodagar: Tors och sön


Nu ska jag sätta mig och kolla in det nya upplägget lite noggrannare och peppra Coachen med mina frågor ;)


3 Positiva


* Sovmorgon
* Egentid på HD:n (idag igen) 
* Att jag inte alls känner av halsen längre :)


Kramelikram



6 kommentarer:

  1. Ojojoj!!! Händer grejer!
    Spana in dina Hamstrings!!! Wow!

    SvaraRadera
  2. Tycker du? Själv ser jag det inte, men Tack tack :)

    SvaraRadera
  3. HeHeHe... är det sannt? Kolla på linjorna som din siluett ger... då ser du att det buler ut... det är muskler... ;):):)

    SvaraRadera
  4. Snyggt! :)

    Ne, jag kommer inte på den gemensama poseringen, är lite långt att åka ofta, var ju där i helgen så får lugna ner mig med resandet ett litet tag :)

    SvaraRadera
  5. Hemmablind ;)

    Ja det är klart kanske syns snart ändå :)

    Tack Matilda :)

    SvaraRadera