söndag 18 september 2011

PT, posering och veckans träning

På dagen idag var jag först iväg på en pt träning med Madde körde baksida ben, vader och mage. Kände mig stark idag, nästan hela passet. Magen ville inte riktigt vara med i slutet.


image


Fick svaret igår kväll på oxå varför vikten knappt visade ngt minus. Det var dax för mens. Alltså förmodligen mycket vätska, så nästa vecka kommer nog vågen visa bättre siffror. Men vi ökar på cardion ngt ändå from imorgon. Så nu ska det hända grejer.


Sen var det dax för 1 1/2 timmes posering. Alltså det är så svårt. Det är inte bara att stå rakt upp och ner. T walken är inte lätt den heller. Men det som är svårast för mig är att gå i de där förbannade klackarna. Men övning ger färdighet så bara till att öva mer.


Veckans träning:


Tis 60min pw + gym (bröst,triceps) + 20min step
Ons 60min pw + gym (rygg,mage) + 20min step
Tors Gym (framsida ben, rumpa, vader) +20 min step
Lör 60min pw + gym (axlar,biceps) + 15min step
Sön 45min morgonjogg + gym (baksida ben, vader, mage)


Vilodagar: Mån och Fred


Ha en bra söndagkväll!!!


Kramelikram


3 kommentarer:

  1. Jag tycker du var duktig.. och vilken bra form du är i!!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag!! både PT träning och posering! !vad nice!! =)

    SvaraRadera
  3. Tack detsamma Johanna :)

    Emelie ja det var en perfekt dag :D

    SvaraRadera