lördag 17 september 2011

Formcheck

Dietvecka 6 lider mot sitt slut.


Idag var det dax för vägning, mätning. 


Hade faktiskt förväntat mig att vågen skulle visa mer -
men eftersom mätningen visar - så är jag inte så orolig. Och det kunde varit värre och visat +. Positivt tänk :)
Och from nästa vecka så ökar jag cardion lite.


Dagens vikt visade 62,5 (-0,2) från förra veckan 
-3,7kg totalt (Fett eller hur ;)


Mått
Midja -0,5 totalt -6cm
Höft -0,6 totalt -3,1cm
Över rumpa -1 totalt -3cm
Lår -2 totalt -3cm
Arm -0,5 totalt -1,5cm
Rygg/bröst -1 totalt -7cm


Måtten kanske inte är exakt på millimeter rätt, men vi har försökt mäta på exakt samma ställe varje gång, på vissa ställen har vi riktmärken.


Imorgon är det mycket KUL som händer :) Ja eller iallafall 3 roliga saker.


1. PT med min Coach
2. Poseringsträning
3. Får träffa en del av gänget från världens bästa Team

Nu ska jag fortsätta njuta av Lördagen 


Kramelikram








4 kommentarer:

  1. OOj, det ser så super-bra ut!!!
    Vilken musklig rygg då har,assa den är ju otroligt grym!!!
    Bra jobbat!!! Heja Petra:)

    Oj, det var 3 inspirerande och roliga saker du har att se fram till imorrn:):)

    Ha en fin lördagskväll:)

    SvaraRadera
  2. Du ser fantastisk ut på bilderna! Tänker det varje vecka när du lägger upp formbilder! Helt fantastisk!

    SvaraRadera