torsdag 8 september 2011

Dålig kombination

Vaknade idag och var helt väck. Var så trött. 
Och idag var det dax att köra ben. Att vara så trött och köra ben på det är ingen bra kombination. Men jag tog mig till gymet och tänkte hur ska det här gå? 


Men det är tur man har viljan när tröttheten är där. Så med en ren jävla anamma så tog jag mig igenom dagens pass. 
Och jag tror till och med det blev ett bra pass. Som sagt. Tänkte inte så mycket bara körde på å vips var jag klar. Och benen var möra efteråt kan jag lova.
Men jävlar vad det kändes att köra 10 benspark och sen direkt 20 utfallshopp som jag nu har i nya inlägget. Bra där Coachen ;)



2 kommentarer:

  1. Bra kört!!! Jag kör också benspark-upphopp men som tur är "bara" 15 st upphopp. Det är ju helt sjukt jobbigt!

    SvaraRadera