lördag 20 augusti 2011

Vikt, mått och formbild

Idag var det dax för morgonvikt men även mått som jag tar varannan vecka. Det har gått 12 dagar på min diet och idag var vikten 64kg alltså -0,6 från förra lördagen. Totalt -2,2kg


Känner mig nöjd med det. Känns som det är lagom. Får ju absolut inte gå för fort. Det är balansgång det här. Att behålla så mycket muskelmassa som möjligt samtidigt som man ska förlora fett. 


S tycker han ser mkt skillnad, själv känner jag mig mest flubbig, lös i huden lixom.


Mätningen gav bra resultat. Det visade


Lår -1cm
Arm - 0,5cm
Höft - 2cm
Midja - 3,5cm


Och så en liten formbild som jag även idag försökte ta själv, så snabbt fick jag ställa mig i pose ;)




7 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Du ser riktigt hård ut på magen redan.

    SvaraRadera
  2. Det är så häftigt att följa sin egen och andras utveckling från vecka till vecka! Men så svårt att se sig själv objektivt! Det händer massor med din form- så imponerad! Kolla magen!

    SvaraRadera
  3. Ser riktigt bra ut Petra!!
    Låter verkligen lagom m -0,6kg. Perfekt mängd vikttap:)
    Låter som du haft en skön lördag också ;);)

    SvaraRadera
  4. Oh, good looking den här veckan med! :D Bra jobb under veckan =)

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket alla söta!!!

    Ja det är riktigt spännande att följa alla. Men som sagt man blir hemmablind ;)

    SvaraRadera
  6. U Looking Good!!! Grym du är Petra!

    SvaraRadera